بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین

بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین

مقایسه گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین در سال های اخیر به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و شرکت های تولید کننده نیز با توجه به حساسیت ویژه این موضوع، سعی در استفاده از بهترین سنسور های موجود در بازار دارند. با این حال بسیاری از کاربران معتقدند که اعداد و ارقام اعلام شده توسط شرکت های تولید کننده دارای اعتبار نبوده و عملکرد دوربین در اسمارت فون ها به هیچ وجه در حد و اندازه اعداد مورد ادعای شرکت ها نیست.

در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین می پردازیم و مروری بر جدیدترین محصولات موجود در بازار خواهیم داشت. وب سایت DXOMark به عنوان مهم ترین و معتبر ترین مرجع بررسی انواع دوربین در انواع دسته بندی ها به شمار می رود و یکی از بخش های پر طرفدار این مجموعه نیز به بررسی گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین اختصاص دارد.

 

بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین

 

لیست مقایسه گوشی های هوشمند در این وب سایت بر اساس جدیدترین محصولات معرفی شده به بازار، به روز رسانی می شود و از نظر بررسی اسمارت فون ها به عنوان یکی از سریع ترین مجموعه ها نیز به شمار می رود. اگر نگاهی گذرا به وب سایت DXOMark بیاندازید، متوجه کیفیت کار و شرایط دشوار بررسی خواهید شد که پروسه ای زمان بر است.

رقابت اصلی در گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین بین اسمارت فون های اندرویدی و محصولات اپل از سری iPhone است که جنجال ها و بحث های زیادی را به وجود می آورد. در سال های اخیر انتقاداتی نسبت به کمپانی اپل در خصوص میزان دقت سنسور دوربین های به کار رفته در سری آیفون وارد شده، اما در عمل شاهد شرایط متفاوتی بوده ایم و این انتقادات به سمت شرکت های رقیب بازگشته است.

 

بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین

 

در حال حاضر جدیدترین گوشی های هوشمند اپل به سنسور های ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند و در محصولی مانند iPhone 13 Pro Max می توانید از سه عدد سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره مند شوید. این در حالیست که محصول پرچمدار سامسونگ به نام Galaxy S21 Ultra به چهار سنسور شامل ۱۲+۱۰+۱۰+۱۰۸ مگاپیکسل مجهز شده و این اختلاف فاحش، انتظارات زیادی را به وجود آورده است.

 

گوشی هوشمند Huawei Mate 40 Pro+

 

در لیست منتشر شده توسط وب سایت DXOMark در حال حاضر گوشی هوشمند Huawei P50 Pro با امتیاز ۱۴۴ در صدر جدول مشاهده می شود و پس از آن نیز جایگاه دوم با ۱۴۳ امتیاز در اختیار Xiaomi Mi 11 Ultra قرار دارد. جایگاه سوم نیز به یک نماینده دیگر از هواوی به نام Mate 40 Pro+ اختصاص دارد که امتیاز ۱۳۹ را کسب کرده است. در جایگاه چهارم نیز ردپای اولین نماینده از اپل به نام iPhone 13 Pro Max با امتیاز ۱۳۷ مشاهده می شود. در ادامه می توانید لیست کامل گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین را بر اساس بررسی های وب سایت DXOMark مشاهده کنید.

بهترین گوشی های هوشمند از نظر عملکرد دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *