معرفی لپ تاپ های حرفه ای MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل

معرفی لپ تاپ های حرفه ای MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل

خط تولید لپ تاپ های حرفه ای MSI با استفاده از پردازنده های قدرتمند نسل دوازدهم اینتل، بهینه سازی شده و اکنون در سه خانواده مختلف Summit، Prestige و Modern شاهد عرضه محصولات جدید به بازار های جهانی خواهیم بود. تغییرات به وجود آمده توسط ام اس آی برای ارائه بالاترین کارایی و بهره وری صورت گرفته و به این ترتیب می توانید کارهای روزمره خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

گواهینامه پلتفرم Intel Evo به دلیل طراحی سبک وزن، پاسخگویی سریع سخت افزار به دستورات کاربران و طول عمر بالای باتری به سری Summit و Prestige اعطا شد. برخورداری از پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA در این دو خانواده به لپ تاپ های حرفه ای MSI کمک می کند که پردازش گرافیکی را با سرعت بالاتر و در نظر گرفتن جزئیات بیشتر انجام دهند. مدل های Summit Flip همچنین دارای ساختار ۲ در ۱ بوده و ساختار چرخشی ۳۶۰ درجه یکپارچه به شما اجازه می دهد تا از دستگاه به عنوان تبلت لمسی نیز استفاده کنید.

 

معرفی لپ تاپ های حرفه ای MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل

 

در طراحی سری Modern نیز از الگوی اختصاصی تصویرگر مطرح فرانسوی به نام Lorraine Sorlet با الهام از عشق، کار و سفر استفاده شده که ظاهری متفاوت را به این خانواده بخشیده است. درک چن، مدیر فروش و بازاریابی جهانی بخش نوت بوک MSI گفت: “ریشه MSI در تولید لپ‌ تاپ‌ هایی با کارایی بالا است و لپ‌ تاپ‌ های سری تجاری ما برای تکمیل هر فضای کاری ساخته شده‌اند. ماموریت اصلی ما هرگز تغییر نکرده است؛ این لپ‌تاپ به گونه‌ای ساخته شده که استحکام و بهره وری شما را به حداکثر برساند.”

 

معرفی لپ تاپ های حرفه ای MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل

 

صفحه نمایش چرخشی در سری Modern قابلیت چرخش به صورت ۱۸۰ درجه را دارد و به این ترتیب اشتراک گذاری محتوا برای کاربران آسان تر خواهد بود. با وجود صفحه نمایش لمسی ۱۴ و ۱۵ اینچی، اما صفحه کلید کامل نیز در دسترس قرار دارد تا تایپ کردن با محصولات این خانواده به سادگی انجام شود. طراحی زیبای لپ تاپ MSI در سری Modern می تواند هر فردی را به وجود آورده و آنها را نسبت به استفاده دائم از لپ تاپ های حرفه ای MSI مشتاق تر کند.

 

معرفی لپ تاپ های حرفه ای MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل

 

لپ تاپ خاصی مانند Summit E16 Flip به قابلیتی جذاب به نام Tobii Aware مجهز شده که در صورت دور شدن کاربر از لپ تاپ، صفحه نمایش را مات کرده و در صورت دور شدن کاربر برای مدت طولانی، صفحه دسکتاپ ویندوز را قفل می کند تا از محتوای روی صفحه نمایش در مقابل چشمان کنجکاو محافظت کند. برای به حداکثر رساندن امنیت در لپ تاپ های حرفه ای MSI چند ویژگی قابل توجه شامل حسگر اثر انگشت، وب کم IR، وب کم با کیفیت بالا، قفل پورت، اعلان وضعیت وب کم و پشتیبانی از TPM مورد استفاده قرار گرفته است.

 

معرفی لپ تاپ های حرفه ای MSI مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل

 

طراحی سری Prestige بر اساس اصول زیبایی شناسی صورت گرفته و هر دو مدل Prestige 15 و Prestige 14 دارای طراحی شاسی نازک و سبک برای قابلیت حمل و در عین حال عملکرد حرارتی بهتر هستند. با صدای واضح Hi-Res همراه با پردازش صوتی DTS، خود را در موسیقی بدون افت غوطه ور کنید و تجربه شنیداری با کیفیت بی نظیر را از رمزگذاری با نرخ بیت بالاتر ارائه می دهد. وجود پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce RTX در کنار پلتفرم Intel Evo به کاربران حق انتخاب می دهد تا از میان عملکرد بالای گرافیکی و طول عمر بالاتر باتری، یک گزینه را انتخاب کنند.

 

 

ترکیب قابلیت های دو پردازنده گرافیکی ذکر شده به همراه فناوری True Pixel به ارائه تصاویری خیره کننده و شگفت انگیز منجر می شود. برای ورود سریع تر به سیستم عامل در سری پرستیژ، دو ویژگی ورود با تشخیص چهره و اثر انگشت در نظر گرفته شده تا دیگری نیازی به وارد کردن رمز عبور نباشد. مشخصات فنی لپ تاپ های حرفه ای MSI به خوبی نشان می دهد که این کمپانی تمام تلاش خود را برای ارائه بالاترین سطح از بهره وری و کارایی به کار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *