حالت اول شخص بازی The Last of US Part I مرهم درد گیمرها

حالت اول شخص بازی The Last of US Part I مرهم درد گیمرها

مشکلات انتشار روز های ابتدایی برای بازی The Last of US Part I به حدی گسترده بود که انتقادات فراوانی را برای استودیو ناتی داگز در پی داشت. پس از کار فراوان روی تبدیل نسخه کنسول این عنوان به نسخه کامپیوتر شخصی که به طور حتم شامل بهینه سازی های بی شمار بوده، نتیجه مورد انتظار حاصل نشده و مشکلات زیادی در روند بازی وجود دارد.

با این حال مودر های حرفه ای اقدام به عرضه پچ های متعدد برای این عنوان کردند، اما مهم ترین Patch عرضه شده مربوط به حالت اول شخص است. مدیران و طراحان بازی در استودیو Naughty Dogs به جای برطرف کردن مشکلات موجود، فقط اقدام به دستکاری بیشتر می کنند که به هیچ وجه قادر به برطرف شدن باگ ها نیستند. از این رو مودر های حرفه ای سعی می کنند تا عملکرد موتور گرافیکی بازی The Last of US Part I را بهینه سازی کنند.

 

حالت اول شخص بازی The Last of US Part I مرهم درد گیمرها

 

پروژه Voyagers Revenge به تازگی تصاویری از حالت اول شخص از عنوان کامپیوتر شخصی The Last of US Part I را منتشر کرده است. این مود همچنان در حال توسعه بوده و تصاویر منتشر شده به صورت مستقیم از مراحل اجرای بازی بر پایه آن ثبت شده است. با این وجود، مود اختصاصی بازی در دسترس عموم قرار ندارد و زمان مشخصی برای عرضه آن وجود ندارد. در ابتدایِ پروژه تبدیل نسخه کنسول به کامپیوتر شخصی و اعمال بهینه سازی های متعدد، تیم Naughty Dogs به ساخت بازی بر اساس حالت اول شخص فکر کرده بود، اما در نهایت از انجام آن صرف نظر کردند.

تولید عنوان محبوب استودیو ناتی داگز بر پایه کاراکتر اول شخص به حدی جدی بود که مراحل آزمایشی آن نیز طی شده بود، اما در نهایت تصمیم بر تولید در حالت سوم شخص گرفته شد. در حال حاضر تیم Voyagers Revenge توصیه می کنند که کاربران حمایت خود را از این مجموعه ادامه دهند و ویدئوهای جدید را تا زمان عرضه رسمی Patch مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *