نتایج تست گوشی هوشمند هواوی P30 Pro در رقابت با بزرگان

نتایج تست گوشی هوشمند هواوی P30 Pro در رقابت با بزرگان

گوشی پرچمدار جدید هواوی P30 Pro روز گذشته در مراسمی اختصاصی معرفی شد و با توجه به سخت افزار قدرتمند این گوشی، انتظار می رود که امتیازات قابل توجهی در بنچمارک های معتبر دریافت کند و قدرت خود را به رخ رقبا بکشاند. سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را می توان به عنوان مهم ترین رقیب گوشی P30 Pro دانست و رقابت این دو با یکدیگر به شدت جذاب است.

 

گوشی هواوی P30 Pro
گوشی هواوی P30 Pro

 

وب سایت GSMArena اولین وب سایت جهان بود که به موازات معرفی P30 Pro اقدام به انتشار بررسی این گوشی کرد و نتایج تست آن را شامل تست باتری و سایر بنچمارک های معتبر را در اختیار کاربران قرار داد. اکنون مروری روی نتایج تست P30 Pro و مقایسه آن با سایر رقبا خواهیم داشت.

گوشی هواوی P30 Pro
تست باتری گوشی هواوی P30 Pro

ابتدا از تست باتری آغاز می کنیم، جایی که باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری P30 Pro موفق به ثبت زمان ۱۰۰ ساعت در ماندگاری شارژ شد. زمان مکالمه در شبکه ۳G برابر با ۲۷ ساعت و ۳۹ دقیقه، زمان وبگردی برابر با ۱۴ ساعت و ۲۱ دقیقه و زمان پخش فیلم نیز ۲۰ ساعت و ۱۶ دقیقه است. این در حالیست که سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس با ماندگاری ۹۱ ساعته در شارژ باتری، علمکردی ضعیف تر را نسبت به پرچمدار هواوی به ثبت رسانده است. در سه پارامتر دیگر نیز هواوی به مراتب بهتر عمل کرده و سامسونگ را از دور رقابت خارج کرده است.

گوشی هواوی P30 Pro
بنچمارک Antutu 7 گوشی هواوی P30 Pro

تست Antutu 7 نیز بخش دیگری از مقایسه پی ۳۰ پرو با گلکسی اس ۱۰ پلاس است که نشان دهنده قدرت کمتر هواوی در این تست است. اختلاف این دو گوشی در حدود ۱۷۰۰۰ امتیاز است که اختلافی قابل توجه به شمار می رود.

گوشی هواوی P30 Pro
بنچمارک GeekBench Multi Core گوشی P30 Pro

تست بعدی به بنچمارک GeekBench در حالت Multi Core است که تمامی هسته های پردازشی را فعال کرده و در نهایت امتیاز دهی می کند. در این تست نیز سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس عملکرد بهتری را از خود نشان داده است.

بنچمارک GeekBench Multi Core گوشی هواوی P30 Pro
بنچمارک GeekBench single Core گوشی هواوی P30 Pro

تست GeekBench حالت دیگری برای تست پردازنده گوشی موبایل با فعال سازی فقط یک هسته پردازشی دارد که باز هم سامسونگ قدرت برتر خود را به رخ رقیب چینی می کشاند. همانطور که ملاحظه می کنید، اختلاف میان P30 Pro و Galaxy S10+ فراتر از تصور و انتظار است.

گوشی هواوی P30 Pro
بنچمارک ۳D Mark SSE گوشی هواوی P30 Pro

تست دیگری که به آن اشاره می کنیم، بنچمارک ۳D Mark SSE است در این تست نیز سامسونگ عملکرد بهتری به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *