رونمایی رسمی از کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition

رونمایی رسمی از کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition

هم اکنون رویداد Intel Extreme Master در دالاس آمریکا در حال برگزاری است و این کمپانی اولین کارت گرافیک از سری جدید خود را به نام Intel Arc Limited Edition رونمایی کرد. هنوز مشخص نیست که این محصول یک مدل مهندسی پیش از عرضه به بازار است یا یک مدل نهایی، به این دلیل که روی سیستم کامل نصب نشده بود و فقط اینتل به نمایش آن درون یک باکس ایستاده اکتفا کرده است.

 

رونمایی رسمی از کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition

 

کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition به صورت ایستاده درون یک باکس شیشه ای اکریلیک که یکی از فن های کارت را پوشش داده، قرار گرفته و توسط یک پایه موتور دار به صورت خودکار به چرخش در آمده است. در نمای جلوی کارت دو عدد فن بزرگ تعبیه شده و در نمای پشت نیز یک باکس پلاستیکی، تمام این بخش را پوشانده است. به جز کانکتور های برق برای تامین توان مورد نیاز، هیچ نکته قابل ذکری روی این محصول به چشم نمی خورد.

 

رونمایی رسمی از کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition

 

با وجودیکه دو کمپانی انویدیا و AMD در حال آماده سازی محصولات نسل آینده خود با کانکتور پاور ۱۲ پین هستند، اما اینتل برنامه ای برای استفاده از این نوع کانکتور نداشته و یک عدد کانکتور ۶ پین و یک عدد ۸ پین در کنار یکدیگر در نظر گرفته است. رونمایی از کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition به صورت بسیار محدود و فقط برای برخی از اصحاب رسانه در رویداد IEM صورت گرفته و به همین دلیل تصاویر بسیار کمی از آن توسط رسانه های طرفدار اینتل در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

همانند سال های اخیر، هیچگونه اطلاعات تکمیلی از کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition منتشر نشده و بسیاری از مشخصات آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. علاوه بر مشخصات فنی، حتی زمان عرضه و قیمت احتمالی این محصول نیز نامشخص بوده و به نظر می رسد که وضعیت اولین کارت گرافیک رسمی اینتل برای سیستم های دسکتاپ برای ماه های آینده نیز مبهم باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *