معرفی مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S با طراحی پورشه

معرفی مانیتور AOC AGON Pro PD27S با طراحی پورشه

برند انحصاری Porsche Design مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S را با مشخصات قابل توجه و ظاهر بسیار زیبا طراحی کرده است. مانیتور ۲۷ اینچی جدید AOC در دسته بندی گیمینگ AGON Pro قرار گرفته و با ابعاد پنل ۲۷ اینچ، فضای کار ۶۸٫۶ سانتی متر را ارائه می دهد. طراحی ظاهری آن نیز مبتنی بر جدیدترین سبک طراحی اتومبیل های حرفه ای کمپانی پورشه صورت گرفته و در نگاه اول می تواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

وضوح تصویر مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S به صورت دقیق ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل بوده و نرخ تازه سازی استاندارد ۱۶۵ هرتز و رفرش ریت اورکلاک شده ۱۷۰ هرتز را در دسترس کاربران حرفه ای قرار می دهد. زمان پاسخدهی این محصول در حالت خاکستری به خاکستری یا همان GTG برابر با ۱ میلی ثانیه بوده که برای یک محصول در این سطح، بسیار عالی ارزیابی می شود. دریافت تائیدیه DisplayHDR 400 و پشتیبانی از طیف وسیعی از رنگ های متنوع در لیست بلند بالای ویژگی های خاص مانیتور جدید AOC به چشم می خورند.

 

معرفی مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S با طراحی پورشه

 

مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S به طور حتم برای کاربرد گیمینگ حرفه ای طراحی و تولید شده، اما مشخصات آن نشان می دهد که امکان استفاده از آن در کاربرد های دیگری مانند طراحی گرافیکی، تدوین ویدئو و کارهای روزمره وجود دارد. این محصول زیبا در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب دو جایزه معتبر طراحی شامل iF Design Award و Red Dot Award: Product Design 2022 شده که سبک متفاوت و خاص آن را نشان می دهد.

 

معرفی مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S با طراحی پورشه

 

پیش از این در ماه آوریل، مدل PD32M با سبک طراحی به نسبت مشابهی معرفی شده بود و اکنون نوبت به مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S فرا رسیده که دو جایزه معتبر طراحی در سطح جهانی را دریافت کرده است. پایه فلزی مانیتور شباهت فراوانی به اسپویلر عقب اتومبیل های حرفه ای پورشه دارد و هماهنگی بسیار خوبی با طراحی بدنه نمایشگر دارد. در دو سمت کناری قاب پشت صفحه نمایش، دیود های نوری RGB به نام Light FX مشاهده می شود که جلوه بسیار خاصی به این محصول بخشیده است.

 

معرفی مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S با طراحی پورشه

 

پایه زیبای مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S قابلیت تنظیم ارتفاع به میزان ۱۵۰ میلی متر، تنظیم زاویه دید و چرخش پنل را ارائه می دهد. پنل IPS صفحه نمایش مخصوص بازی AOC قابلیت نمایش طیف رنگ های متنوعی از جمله ۹۵ درصد DCI-P3 و ۹۹ درصد sRGB را دارد و به این ترتیب تصاویری بسیار زیبا، جذاب و شفاف را در مقابل دیدگان کاربران قرار می دهد. با توجه به وضوح تصویر QHD و ابعاد ۲۷ اینچی، می توانید تراکم ۱۰۹ پیکسل در هر اینچ را تجربه کنید.

 

معرفی مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S با طراحی پورشه

 

صفحه نمایش گیمینگ PD27S نه تنها یک مانیتور مخصوص بازی، بلکه یک نمایشگر همه کاره برای کاربرد های مختلف است و به هاب دارای چهار پورت USB 3.2 به منظور اتصال تجهیزات مختلف از جمله ماوس و کیبورد یا درایو های ذخیره سازی اکسترنال مجهز شده است. مانیتور گیمینگ AOC AGON Pro PD27S از دو عدد بلندگوی ۵ واتی با فناوری DTS بهره می برد تا صدایی واضح و شفاف ارائه دهد. این محصول با قیمت ۴۲۹٫۹۹ پوند از طریق فروشگاه های آنلاین، خرده فروشی ها و وب سایت Porsche Design در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *