معرفی مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز

معرفی مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear با رفرش ریت 240 هرتز

مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear با مدل تجاری ۴۵GR95QE به زودی در نمایشگاه IFA 2022 شهر برلین رونمایی خواهد شد. این محصول زیبا و جذاب که به پنل OLED در ابعاد ۴۵ اینچ مجهز شده، نرخ تازه سازی یا Refresh Rate به میزان ۲۴۰ هرتز را ارائه می دهد. این محصول رویایی می تواند گیمرهای فوق حرفه ای با بودجه نامحدود را هدف گرفته و آنها را به تمام ویژگی های مورد نیازشان برساند.

بازدید کنندگان غرفه ال جی در نمایشگاه IFA 2022 شهر برلین آلمان می توانند اولین مانیتور گیمینگ خمیده ۴۵ اینچی جهان را از نزدیک مشاهده کرده و کیفیت تصویر بی نظیر آن را تجربه کنند. وضوح تصویر ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل در مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear 45GR95QE به خوبی نشان می دهد که کیفیت تصویر قابل توجهی روی پنل ۴۵ اینچی این محصول به نمایش در می آید.

 

معرفی مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز

 

با توجه به نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتزی نیز فریم ها بدون کندی و به صورت روان نمایش داده می شوند و این تجربه بی نظیر در بازی های مختلف می تواند دیدگاه آنها را از یک صفحه نمایش به طور کامل تغییر دهد. نسبت تصویر ۲۱ به ۹ در این صفحه نمایش غول پیکر، فضای کار قابل توجهی را در مقابل دیدگان کاربران قرار می دهد. میزان انحنای پنل برابر با ۸۰۰R بوده که نشان دهنده خمیدگی به نسبت کم برای سهولت بیشتر گیمرهای حرفه ای در مشاهده محتوای روی پنل است.

مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear 45GR95QE به عنوان اولین نمایشگر صفحه منحنی دارای ابعاد پنل ۴۵ اینچ از برند کره ای شناخته می شود که به پنل OLED نیز مجهز شده است. زمان پاسخدهی خاکستری به خاکستری ۰٫۱ میلی ثانیه، پوشش ۹۸٫۵ درصدی از طیف رنگ DCI-P3، فناوری HDR10 و نرخ تازه سازی متغیر VRR بخش دیگری از ویژگی های صفحه نمایش منحنی و حرفه ای ال جی به شمار می روند.

 

معرفی مانیتور گیمینگ خمیده LG UltraGear با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز

 

پورت های مانیتور شامل HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 می شود که مجموعه کاملی را در دسترس کاربران قرار می دهد. طراحی بدون حاشیه فریم در نمای جلو و دیود های نوری روی پنل پشت در کنار پایه بسیار زیبای مانیتور، به طور حتم چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. نمایشگاه IFA 2022 از تاریخ ۲ تا ۶ سپتامبر در شهر برلین آلمان و با محوریت سیستم های صوت و تصویر و فناوری های قابل حمل برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *