رکورد شکنی مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon

رکورد شکنی مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon

رکورد بنچمارک CineBench R23 توسط مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon با همراهی پردازنده نسل سیزدهم اینتل مدل Core i9-13900K شکسته شد. اورکلاکر مشهور گیگابایت به نام Hicookie در این رکورد شکنی، فرکانس پردازنده اینتل را به ۷۵۸۴٫۲۳ مگاهرتز افزایش داد و برای خنک سازی آن از نیتروژن مایع (LN2) بهره برد.

مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و حتی صفحه ای از این محصول در وب سایت شرکت تولید کننده وجود ندارد، همانند دو نسل گذشته سری Tachyon به شدت پرقدرت ظاهر شده و رکورد ۵۶۷۸۳ را به ثبت رسانده است. برای ثبت چایگاه اول در بنچمارک CineBench R23 از ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5 ساخت گیگابایت با فرکانس کاری ۸۲۹۲ مگاهرتز استفاده شده است.

امکانات و قدرت بسیار بالای مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon سبب شده تا این محصول به رویای اورکلاکرهای حرفه ای برای ثبت رکورد های وابسته به پردازنده مرکزی و حافظه رم تبدیل شود. به اعتقاد آقای Jackson Hsu مدیر بخش توسعه محصول راه حل های کانال گیگابایت ” ما به این رکورد اورکلاک شگفت انگیز بسیار افتخار می کنیم. رکورد جهانی Cinebench R23 توسط Z790 AORUS TACHYON که توسط HWBOT تأیید شده و تحقیق و توسعه قوی گیگابایت در زمینه اورکلاک را اثبات می کند. با اجزای بهینه، طراحی بی نظیر و رابط‌ کاربری کاربر پسند، مادربرد Z790 AORUS TACHYON را به قدرتمندترین مادربرد مخصوص اورکلاک در بازار تبدیل کرده و بهترین انتخاب برای به روز رسانی رکورد های جهانی اورکلاک است.”

 

رکورد شکنی مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon

 

مادربرد گیگابایت Z790 AORUS Tachyon به صورت اختصاصی توسط اورکلاکر های حرفه ای این شرکت برای ثبت رکورد های جدید و شگفت انگیز طراحی شده و با توجه به دوام و پایداری شناخته شده GIGABYTE مدیریت توان قابل توجهی را از طریق طراحی پیشرفته مدار تغذیه برق مستقیم ارائه می دهد. همچنین طراحی خنک کننده حرفه ای روی اجزای مدار تغذیه سبب کاهش دمای کاری این بخش حساس شده و در نتیجه پایداری مادربرد و قطعات اصلی از جمله پردازنده مرکزی به شدت افزایش می یابد.

محصول قدرتمند گیگابایت با طراحی کیت اورکلاک داخلی روی مادربرد، کلیدهای میانبر، سوئیچ های تعویض و توابع تشخیص ولتاژ را ارائه می دهد که بسیاری از اورکلاک ها برای تنظیم دقیق فرکانس و ولتاژ از آن استفاده می کنند. این ویژگی به اورکلاکرهای حرفه ای اجازه می دهد تا تنظیمات راحت تری را انجام دهند تا به راحتی محدودیت های موجود برای ثبت رکورد های جهانی را بشکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *