معرفی دو مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس

معرفی دو مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس

مدتی پیش کمپانی فیلیپس دو صفحه نمایش با ابعاد ۴۰ اینچ و وضوح تصویر ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل را معرفی کرده بود و اکنون نوبت به معرفی دو مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فرا رسیده است. مانیتور های جدید دارای وضوح تصویر ۱۴۴۰×۵۱۲۰ پیکسل بوده و نسبت تصویر ۳۲ به ۹ را ارائه می دهد. مدل های جدید شامل ۴۵B1U6900C و ۴۵B1U6900CH می شود که ابعاد بزرگ آنها به شدت جلب توجه می کند. کمپانی سازنده سعی کرده تا با قرار دادن امکانات جالب توجه، کاربرد صفحه نمایش ها را به حالت چند منظوره تغییر داده است.

از امکانات چند منظوره مانیتور های جدید فیلیپس می توان به وب کم ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از Windows Hello اشاره کرد. همچنین یک پورت USB-C و یک عدد USB-B برای اتصال KVM Switch به صفحه نمایش تعبیه شده است. هر چند هر دو مدل دارای KVM Switch داخلی هستند و به نظر می رسد که نیازی به اتصال KVM مجزا وجود ندارد. مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس مدل ۴۵B1U6900CH به دو عدد پورت USB-C مجهز شده که یک عدد بیشتری از مدل ۴۵B1U6900C است. پنل مورد استفاده توسط فیلیپس از نوع VA با نرخ تازه سازی ۷۵ هرتز بوده و زمان پاسخدهی ۴ میلی ثانیه را ارائه می دهد. حداکثر شدت روشنایی در هر دو صفحه نمایش برابر با ۴۵۰ کاندلا بر متر مربع اعلام شده و کنتراست آنها ۳۰۰۰ به ۱ است.

 

معرفی دو مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس

 

سایر پورت های خروجی شامل دو عدد HDMI 2.0 و یک عدد DisplayPort 1.4 می شود و پورت USB-C به کار رفته در هر دو مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس از حالت DP Alt، نرخ تبادل داده ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و فناوری USB PD با قابیت انتقال توان ۱۰۰ وات پشتیبانی می کند. این موارد تمام امکانات دو مدل صفحه نمایش جدید Philips نبوده و چهار پورت USB-A با قابلیت پشتیبانی از فناوری فست شارژ و قابلیت انتقال توان ۱۵ وات نیز وجود دارد. یک پورت شبکه سیمی گیگابیتی، جک صوتی و دو بلندگوی ۵ واتی استریو از دیگر ویژگی های ۴۵B1U6900C و ۴۵B1U6900CH به شمار می روند.

 

معرفی دو مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس

 

پایه دو مدل مانیتور خمیده ۴۵ اینچی فیلیپس قابلیت تنظیم ارتفاع، کج شدن و چرخاندن روی محور را ارائه می دهد، البته امکان چرخاندن پنل صفحه نمایش به دلیل بزرگ بودن پنل وجود ندارد. نرخ خمیدگی هر دو مدل ۴۵B1U6900C و ۴۵B1U6900CH برابر با ۱۵۰۰R توسط شرکت سازنده اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه رسمی صفحه نمایش های خمیده Philips در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *