معرفی خمیر سیلیکون GELID GC-4 با کیفیت و قیمت مناسب

معرفی خمیر سیلیکون GELID GC-4 با کیفیت و قیمت مناسب

خمیر سیلیکون GELID GC-4 در تیوب هایی با وزن های مختلف برای بهبود انتقال حرارت در خنک کننده های بادی و مایع به تازگی معرفی شد. خمیر حرارتی که وظیفه پوشش دادن ناهمواری های سطح تماس خنک کننده و بهبود انتقال حرارت بر عهده دارد، نقش بسیار مهمی در کاهش حرارت انواع تراشه از جمله پردازنده مرکزی و کارت گرافیک در کامپیوتر های شخصی ایفا می کند.

با توجه به افزایش توان حرارتی و توان مصرفی پردازنده های مرکزی و تراشه های گرافیکی، حرارت بیشتری در سطح تراشه تجمیع می شود که برای پراکنده کردن سریع گرما باید از خمیر حرارتی با کیفیت استفاده کنید. هر چند تنوع مدل ها در بازار های جهانی بسیار گسترده است، اما همه محصولات دارای کیفیت و قیمت مناسب نیستند. از سوی دیگر، کاربران حرفه ای ترجیح می دهند تا خمیر حرارتی خود را از یک برند معتبر خریداری کنند.

خمیر سیلیکون GELID GC-4 یکی از گزینه های جدید معرفی شده به شمار می رود که دارای چگالی ۲٫۳۰ گرم به ازای سانتی متر بوده و ویسکوزیته یا غلظت آن در محدوده ۱۰۰۰ پویز قرار دارد. دمای کاری خمیر حرارتی جلید در محدوده منفی ۳۰ درجه سانتی گراد تا مثبت ۱۵۰ درجه سانتی گراد قرار دارد که برای خنک سازی تمامی تراشه های موجود در بازار از جمله انواع پردازنده مرکزی و کارت گرافیک مناسب است.

 

معرفی خمیر سیلیکون GELID GC-4 با کیفیت و قیمت مناسب

 

کمپانی GELID خمیر حرارتی جدید خود را در تیوب های ۱ گرمی، ۳٫۵ گرمی و ۱۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می کند تا کاربران بر اساس میزان استفاده خود، حق انتخاب بیشتری در اختیار گیرند. میزان رسانایی و پایداری حرارتی این محصول در سطح قابل قبولی ارزیابی می شود و با توجه به کیفیت همیشگی محصولات برند جلید، می توان با خیال آسوده روی آن حساب باز کرد. هر چند خنک کننده های مخصوص CPU و GPU در کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها به خوبی پیشرفت کرده اند، اما بر اساس میزان استفاده باید در زمان های مشخص، نسبت به تعویض خمیر حرارتی اقدام کنید.

خمیر سیلکون GELID GC-4 با توجه به مشخصات فنی خود، یک گزینه ایده آل برای کاربران حرفه ای به شمار می رود تا مشکل حرارت بیش از حد پردازنده مرکزی و کارت گرافیک کامپیوتر شخصی و لپ تاپ خود را برای همیشه برطرف کنند. کمپانی سازنده در خصوص قیمت و زمان عرضه رسمی این محصول اطلاعاتی منتشر نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *