انتشار به روز رسانی DLSS 3 برای بازی Forza Horizon 5

انتشار به روز رسانی DLSS 3 برای Forza Horizon 5

به روز رسانی انویدیا DLSS 3 برای بازی Forza Horizon 5 به همراه نتایج تست و مقایسه آن با حالت غیر فعال بودن DLSS منتشر شد. هفته گذشته بود که به روز رسانی DLSS 2 برای بازی های مختلفی از جمله Gripper، The Last of Us Part I و Smalland: Survive The Wilds منتشر شد، اما در حال حاضر نسخه جدید آن برای بازی پر طرفداری Forza در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس اعلام انویدیا، با نصب به روز رسانی DLSS 3 می توانید بازی Forza Horizon 5 را در وضوح تصویر ۴K/UHD با نرخ بیش از ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کنید. البته برای دستیابی به چنین نرخ فریمی در رزولوشن ۴K/UHD به کارت گرافیک RTX 4070 Ti و نسخه های بالاتر یعنی RTX 4080 و RTX 4090 نیاز دارید. اجرای بهینه بازی با بهره گیری از به روز رسانی DLSS 3 نیازمند پردازنده مرکزی Intel Core i9-12900K به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه رم و قرار دادن بازی در حالت Super Resolution Performance Mode است.

تنظیمات دیگری که در تست مورد استفاده قرار گرفته، شامل بالاترین تنظیمات مربوط به جزئیات گرافیکی و فعال سازی حالت Extreme برای فناوری Ray Tracing می شود. با بهره گیری از به روز رسانی DLSS 3 با استفاده از کارت گرافیک RTX 4070 Ti و تنظیمات ذکر شده می توانید نرخ ۱۲۵٫۲ فریم بر ثانیه را تجربه کنید. به روز رسانی جدید DLSS و NVIDIA Reflex به درستی پیش از عرضه افزونه Rally Adventure در تاریخ ۲۹ مارس منتشر شده است.

 

انتشار به روز رسانی DLSS 3 برای بازی Forza Horizon 5

 

به این ترتیب کاربران و گیمرهای حرفه ای می توانند از بالاترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم در افزونه Rally Adventure بهره مند شوند. این دومین افزونه کامل برای بازی Forza Horizon 5 به شمار می رود که مکان های کاملا جدیدی را پیش روی کاربران قرار می دهد. افزونه جدید در نسخه های Premium و Expansions Bundle به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته و برای تجربه آن به صورت مستقل باید مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار را بپردازید.

 

انتشار به روز رسانی DLSS 3 برای بازی Forza Horizon 5

 

انویدیا همچنین ابزار مقایسه و تجزیه و تحلیل تصویر (ICAT) را به روز رسانی کرده که ابزاری منظم که برای تجزیه و تحلیل کیفیت تصویر بین اسکرین شات ها و ویدیو ها به کار می رود. ابزار ICAT اکنون از ویدیوهای فرمت HEVC و همچنین توانایی صدور آنالیز به عنوان یک فایل ویدیویی پشتیبانی می کند. بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۱ نوامبر سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم های کنسول بازی مایکروسافت XBOX One، XBOX Series S و XBOX Series X به همراه کامپیوترهای شخصی دارای سیستم عامل ویندوز منتشر شده و امتیاز ۹ از ۱۰ را در سرویس استیم دریافت کرده است.

1 دیدگاه برای “انتشار به روز رسانی DLSS 3 برای بازی Forza Horizon 5

  1. اشتراک‌ها: اضافه شدن قابلیت DLSS انویدیا به بازی های جدید - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *