اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی اپل WWDC 2023

اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2023

بر اساس اعلام تیم کوک و گروه توسعه دهندگان، کنفرانس جهانی اپل WWDC 2023 به صورت آنلاین در تاریخ ۵ تا ۹ ژوئن سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، توسعه دهندگان و دانش آموزان می توانند یک تجربه ویژه را در Apple Park به دست آورند. در این رویداد رایگان، آخرین پیشرفت های صورت گرفته و پیش روی در سیستم های عامل و رابط های کاربری مختلف اپل از جمله iOS، MacOS، WatchOS، iPadOS و tvOS به علاقمندان معرفی خواهد شد.

به عنوان بخش مهمی از تعهد اپل به منظور کمک به توسعه‌ دهندگان جهانی در ایجاد برنامه‌ های نوآورانه، کنفرانس جهانی اپل WWDC 2023 همچنین دسترسی منحصر به‌ فردی برای مهندسان اپل و همچنین بینشی عظیم در مورد فناوری‌ ها و ابزار های جدید برای کمک به آنها در تحقق دیدگاه‌ های خود فراهم می‌کند. سوزان پرسکات به عنوان معاون روابط جهانی توسعه دهندگان اپل گفت: “رویداد جهانی توسعه دهندگان اپل WWDC 2023 یکی از زمان های مورد علاقه ما در طول سال در کمپانی اپل به شمار می رود، به این دلیل که فرصتی برای ارتباط با توسعه دهندگانِ با استعداد از سراسر جهان فراهم می شود که این جامعه را فوق العاده می کنند.” رویداد WWDC23 بزرگترین و هیجان‌ انگیزترین رویداد ما خواهد بود، و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بسیاری از شما را به صورت آنلاین و حضوری در این رویداد بسیار ویژه ببینیم.

بر اساس اطلاعیه ارائه شده توسط اپل، برنامه های کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل WDDC 2023 شامل جلسات، آزمایشگاه های یک به یک و فرصت های متعدد برای تعامل با مهندسان اپل و سایر توسعه دهندگان خواهد بود. توسعه دهندگان و دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت که در یک روز ویژه در Apple Park در تاریخ ۵ ژوئن شرکت کرده تا مراسم اصلی و وضعیت اتحادیه را در کنار جامعه آنلاین جهانی تماشا کنند. فضا برای این رویداد حضوری محدود خواهد بود و جزئیات نحوه درخواست شرکت را می‌توانید در سایت و اپلیکیشن Apple Developer پیدا کنید.

بر همین اساس تمرکز اصلی اپل روی برگزاری فیزیکی و آنلاین رویداد از روز ۵ تا ۹ ژوئن است تا افراد بیشتری از سراسر جهان فرصت حضور و کسب تجربه را به دست آورند. به طور حتم برگزاری حضوری نمی تواند پاسخگوی نیاز های توسعه دهندگان و دانش آموزان در سراسر جهان باشد. رویداد جانبی Swift Student Challenge به دانش آموزان و توسعه دهندگان کمک می کند تا با بهره گیری از Swift Playgrounds به یادگیری زبان برنامه نویسی و کد نویسی بر پایه Swift بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *