کیس کوگار Cratus معرفی شد: ماجراجویی جدید در سرزمین عجایب

کیس کوگار Cratus معرفی شد: ماجراجویی جدید در سرزمین عجایب

کیس کوگار Cratus به عنوان یک محصول سطح بالای بی نهایت زیبا و شگفت انگیز معرفی شد که به عنوان ماجراجویی برند آلمانی در صنعت سخت افزار به شمار می رود. کمپانی COUGAR در سال های اخیر به خوبی ثابت کرده که از تولید محصول با طراحی منحصر بفرد و متفاوت هیچ ترسی ندارد و بازخورد های قابل توجهی نیز دریافت کرده است.

بر خلاف بسیاری از کیس های گیمینگ حرفه ای موجود در بازار که از درب کناری شیشه ای یا پنل جلوی شیشه ای بهره می برند، کیس کوگار Cratus دارای چهار پنل شیشه ای است. به این ترتیب دید ۳۶۰ درجه از اسمبل و قطعات سخت افزاری در مقابل چشم کاربران قرار می گیرد. ساختار اسکلت کیس به صورت زاویه دار به سمت جلو انجام شده تا حالتی کاملا تهاجمی را ارائه دهد. همین سبک طراحی می تواند کیس جدید کوگار را به یک گزینه بی نظیر برای اسمبل سیستم های حرفه ای و نمایشگاهی تبدیل کرده است.

 

کیس کوگار Cratus معرفی شد: ماجراجویی جدید در سرزمین عجایب

 

برای اولین بار از ساختار همرفت حرارتی در تولید شاسی کیس استفاده شده که نتیجه آن عملکرد حرارتی بهینه برای قطعات سخت افزاری است. ساختار زاویه دار بدنه، جریان چرخشی هوای گرم را به شکل بهتری هدایت می کند تا گرمای داخل کیس به سرعت به خارج از بدنه منتقل شود. در این سبک طراحی و تولید، هوای گرم به سمت بالا هدایت می شود تا به سرعت از فضای داخل کیس کوگار Cratus خارج شود و هوای سرد نیز در بخش پایین باقی بماند.

یک فریم لوله ای که در امتداد بدنه ادامه یافته، وظیفه استحکام بدنه را بر عهده گرفته و با بهره گیری از آن می توانید نسبت به جابجایی کیس اقدام کنید. محل تلاقی دو سر فریم لوله ای در قسمت بالای پنل جلوی کیس کوگار Cratus به یک نوار نور پردازی ARGB مجهز شده که با نور پردازی فن های نصب شده روی پنل جلو و پنل پشت همخوانی کامل دارد. نصب قطعات اصلی از جمله مادربرد و کارت گرافیک درون کیس COUGAR نیز به صورت زاویه دار صورت می پذیرد که ظاهری بسیار زیبا به اسمبل شما می بخشد.

 

کیس کوگار Cratus معرفی شد: ماجراجویی جدید در سرزمین عجایب

 

این محصول دارای فرم فکتور مید تاور بوده و ابعاد آن برابر با ۶۳۵×۲۸۳×۶۳۶ میلی متر است. با توجه به ابعاد نماینده زیبای کوگار، می توانید خنک کننده پردازنده با ارتفاع ۱۹۰ میلی متر و کارت گرافیک به طول ۴۶۰ میلی متر را به سادگی نصب کنید. در صورتی که رادیاتور خنک کننده مایع را روی پنل جلو نصب کنید، حداکثر طول قابل پشتیبانی برای کارت گرافیک به ۳۲۵ میلی متر کاهش می یابد. در بخش ذخیره سازی امکان نصب دو درایو ۳٫۵ اینچی و سه درایو ۲٫۵ اینچی وجود دارد که با تبدیل براکت ۳٫۵ اینچی می توانید دو عدد درایو سالید دیگر به اسمبل خود اضافه کنید. کیس کوگار Cratus با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

 

کیس کوگار Cratus معرفی شد: ماجراجویی جدید در سرزمین عجایب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *