جوایز Red Dot 2023 برای مدل های جدید لپ تاپ MSI

جوایز Red Dot 2023 برای مدل های جدید لپ تاپ MSI

در میان مدل های جدید لپ تاپ MSI، تعداد ۱۰ مدل به روز برنده جوایز معتبر طراحی Red Dot 2023 شدند که تاکید این برند روی سبک طراحی خاص و زیبا را نشان می دهد. جوایز این رویداد بزرگ طراحی با بررسی دقیق جزئیات و سبک خاص محصولات اهدا می شود و حساسیت ویژه ای روی آن وجود دارد.

برند تایوانی MSI که در سال های اخیر دسته بندی محصولات خود را نسبت به گذشته توسعه داده، اکنون محصولات بیشتری را در چند خانواده مختلف برای کاربرد های متفاوت تولید می کند. مدیران این برند همواره روی برطرف سازی کامل نیاز های کاربران توجه می کنند و به دلیل تغییر نیازهای کاربران در بازه های زمانی کوتاه، سبک طراحی نیز به فراخور آن تغییر می کند. توجه به نیاز کاربران مختلف از جمله تولید کنندگان محتوا، گیمرها و مالتی مدیا در دستور کار برند ام اس آی قرار گرفته و از سال ها پیش، جوایز متعددی به دست آمده است.

 

جوایز Red Dot 2023 برای مدل های جدید لپ تاپ MSI

 

مراسم اهدای جوایز طراحی Red Dot 2023 در روز ۱ جولای در سالن تئاتر Aalto شهر Essen آلمان برگزار خواهد شد. مسئولان برگزار کننده برای انتخاب محصولات به پارامتر های مختلفی از جمله برتری در طراحی محصول، طراحی ارتباطات و مفاهیم طراحی توجه ویژه ای دارند. آقای Derek Chen به عنوان معاون فروش و بازاریابی MSI Global NB در خصوص دریافت جوایز برای مدل های جدید لپ تاپ MSI اعلام کرد:

ما از اینکه در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱۰ جایزه طراحی Red Dot برای لپ تاپ های خود به دست آورده ایم، بسیار هیجان زده هستیم. این دستاورد بزرگ تعهد ما را به ارائه محصولات استثنایی که نیاز های مصرف‌ کنندگان را برآورده می‌کند، نشان می‌دهد. ما همچنان به پیش بردن مرزهای نوآوری و طراحی برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربر ادامه خواهیم داد.

 

 

لپ تاپ های MSI به دلیل عملکرد فوق العاده، دوام و طراحی پیشرفته خود در میان کاربران مختلف شناخته می شوند و درصد رضایت بالایی را به ثبت رسانده اند. کسب ۱۰ جایزه معتبر طراحی Red Dot 2023 به عنوان آخرین دستاورد MSI، جایگاه این مجموعه را به عنوان یک برند پیشرو در صنعت گیم و سازنده لپ تاپ تثبیت می کند. مدل های لپ تاپ MSI برنده جایزه طراحی Red Dot سال ۲۰۲۳ شامل موارد زیر می شود:

  • Raider GE78/GE68 HX
  • Raider GE78 HX Smart Touchpad
  • Vector GP78/68 HX
  • Stealth 14/16 Studio
  • Stealth 15
  • Prestige 13/16 Evo
  • Prestige 16 Studio

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *