بهترین زمان برای خرید تلویزیون OLED

بهترین زمان برای خرید تلویزیون OLED

بر اساس آمار های جهانی و بررسی بازار از نظر قیمت و میزان تقاضا، بهترین زمان برای خرید تلویزیون OLED اعلام شد. تلویزیون های OLED که دارای پنل متفاوتی نسبت به سایر تولیدات موجود در بازار های جهانی هستند، به صورت اختصاصی توسط برند های مطرح تولید می شوند. با وجود کیفیت بسیار بالای تصویر و مزایای دیگر، اما قیمت این نوع از تلویزیون ها به شدت بالا بوده که خریداری آنها را برای بسیاری از کاربران غیر ممکن می سازد.

دلیل اصلی قیمت بالای تلویزیون های OLED، هزینه های سرسام آور در بخش تولید است که کمپانی سازنده تلاش های زیادی برای کاهش هزینه ها انجام داده است. تحلیل گران بازار صوت و تصویر خانگی در نهایت به این نتیجه رسیده اند که هزینه تولید تلویزیون OLED در حال کاهش بوده و بسیاری از افراد می توانند به زودی یک مدل از تلویزیون های خاص برند های معتبر را خریداری کنند. بر اساس گزارش منتشر شده توسط DSCC، هزینه تولید یک تلویزیون مجهز به پنل OLED در روز های پایانی سال ۲۰۲۳ به میزان ۲۰ درصد در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا می کند.

 

بهترین زمان برای خرید تلویزیون OLED

 

در حال حاضر نیز قیمت بسیاری از تلویزیون های مجهز به پنل OLED از برند LG در دو سری C3 و G3، محصولات برند های فیلیپس، های سنس، سونی و پاناسونیک رو به کاهش است. این رویه در سال ۲۰۲۴ با شدت بیشتری ادامه می یابد و در سال ۲۰۲۴ بهترین شرایط قیمت به وجود می آید. از سوی دیگر، پیش بینی می شود که محصولات مجهز به پنل انحصاری سامسونگ به نام OD-OLED نیز در مقایسه با سال گذشته در حدود ۳۰ درصد کاهش یابد.

 

بهترین زمان برای خرید تلویزیون OLED

 

کاهش هزینه های تولید به شرکت های سازنده کمک می کند تا فناوری های پیشرفته خود را در تلویزیون های میان رده نیز مورد استفاده قرار دهند. از سوی دیگر کاربران بیشتری قادر به خریداری نسل جدید تلویزیون های مجهز به پنل های OLED و QD-OLED خواهند بود. به طور حتم تولید کنندگان بزرگ صنعت صفحه نمایش نیز از کاهش هزینه ساخت و افزایش میزان فروش محصولات خود استقبال خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *