اضافه شدن قابلیت DLSS انویدیا به بازی های جدید

اضافه شدن قابلیت DLSS انویدیا به بازی های جدید

قابلیت DLSS انویدیا که یک نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی و هسته های پردازشی Tensor در کارت های سری RTX به شمار می رود، در حال اضافه شدن به بازی های بیشتر است. فناوری DLSS که در حال حاضر دو نسخه ۲ و ۳ آن در دسترس قرار دارد، بازی های زیادی را تحت پوشش قرار داده و کاربران می توانند بالاترین وضوح تصویر را بدون افت فریم و حتی با افزایش نرخ فریم تجربه کنند.

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ که روزهای گذشته در تایوان برگزار شده بود، محلی مناسب برای معرفی لیست بازی های جدید سازگار با فابلیت DLSS انویدیا بود. در این رویداد، لیست برخی از بازی های جدید و حتی در انتظار انتشار که از DLSS 3 و DLSS 2 پشتیبانی می کنند، معرفی شد. بازی DIABLO IV که روز ۲۶ ژوئن منتشر می شود، از نسخه DLSS 3 به طور کامل پشتیبانی خواهد کرد و برای لذت بردن از آن باید یک کارت گرافیک سری RTX دارای هسته های Tensor کافی استفاده کنید. بازی های دیگری که از نسخه سوم این قابلیت جذاب انویدیا پشتیبانی می کنند، شامل Ash Echoes، Honor of Kings: World و Legend of Ymir می شوند.

 

اضافه شدن قابلیت DLSS انویدیا به بازی های جدید

 

بازی Party Animals نیز با پشتیبانی از DLSS 2 در دسترس گیمرها قرار می گیرد تا با وجود بهبود چشم گیر وضوح تصویر، از افزایش نرخ فریم برای اجرای روان تر بازی لذت ببرند. همچنین بازی Tower of Fantasy که پیش از این منتشر شده بود، به روز رسانی DLSS 3 را دریافت کرده است. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart که توسط کمپانی سونی منتشر خواهد شد، از فناوری DLSS 3 پشتیبانی خواهد کرد که یک خبر بسیار خوب برای گیمرها به شمار می رود. این عنوان قرار است روز ۲۶ جولای به بازار عرضه شود. پیش از این نیز قابلیت DLSS 3 به بازی محبوب مایکروسافت و استودیوی Turn 10 یعنی Forza Hrozion 5 اضافه شده بود.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart همچنین از سایر قابلیت های انویدیا شامل Raytracing، DLAA و Reflex پشتیبانی خواهد کرد. قابلیت DLSS انویدیا نسخه دوم با ارائه به روز رسانی به بازی های مختلفی از جمله Alone In The Dark Prologue، WILD HEARTS و Wo Long: Fallen Dynasty اضافه می شود. اضافه شدن قابلیت جذاب مبتنی بر هوش مصنوعی و هسته های Tensor انویدیا به توسعه دهندگان بازی ها اجازه می دهد تا نهایت جزئیات گرافیکی را به عناوین خود اضافه کنند و کاربران نیز از نهایت وضوح تصویر به همراه نرخ فریم بالاتر لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *