قیمت کنسول ایسوس ROG Ally اعلام شد

قیمت کنسول ایسوس ROG Ally اعلام شد

سرانجام پس از انتشار مشخصات فنی و تصاویر جدید از کنسول ایسوس ROG Ally، قیمت دو نسخه متفاوت از کنسول قابل حمل کمپانی تایوانی اعلام شد. همانطور که پیشتر در وب سایت آی تی خرید به این نکته اشاره کرده بودیم، این محصول در دو نسخه پایه و نسخه Extreme به بازار عرضه خواهد شد که نسخه اکستریم به پردازنده ۸ هسته ای و نسخه پایه به پردازنده ۶ هسته ای از نوع AMD Ryzen Z1 مجهز است.

اختلاف دوم میان این دو نسخه، به کارگیری حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی در مدل پایه و وجود حافظه ذخیره سازی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت در مدل اکستریم است. با این وجود هر دو نسخه از کنسول ایسوس ROG Ally به ۱۶ گیگابایت حافظه از نوع LPDDR5 و صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل به همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده اند. در اطلاعات جدید نیز مشخص شده که باتری داخلی کنسول قابل حمل ایسوس دارای توان ۴۰ وات ساعت است که با توجه به ابعاد آن، مقدار قابل قبولی به شمار می رود. پیش از این اعلام شده بود که نسخه پایه کنسول قابل حمل ASUS با قیمت ۴۹۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می شود، اما در جدیدترین خبر رسمی از یک افشا کننده معتبر، قیمت آن ۵۹۹٫۹۹ دلار اعلام شده است.


قیمت کنسول ایسوس ROG Ally اعلام شد

به نظر می رسد که قیمت ۵۹۹٫۹۹ دلار به واقعیت نزدیک تر بوده و با توجه به مشخصات فنی و طراحی ظاهری می توان این مبلغ را به عنوان قیمت نهایی اعلام کرد. این در حالیست که قیمت کنسول Steam Deck به عنوان اصلی ترین رقیب کنسول ایسوس ROG Ally در حدود ۷۰ دلار ارزان تر است. با این وجود، امکانات بیشتر و بهره گیری از سخت افزار قدرتمند تر در مقایسه با استیم دک، شانس ایسوس را برای فروش بیشتر کنسول قابل حمل خود افزایش می دهد. بازخورد های فعلی در خصوص کنسول بازی ایسوس بسیار مناسب بوده و به نظر می رسد که در صورت عدم وجود مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری احتمالی، این محصول می تواند فروش قابل توجهی را تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *