هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

آل این وان یا کامپیوتر یکپارچه به عنوان یکی از محصولات جدید گرین در سبد کالای این کمپانی ایرانی قرار گرفته و در حال حاضر طیف وسیعی از سخت افزار قدرتمند توسط آنها در دسترس کاربران قرار گرفته است. انواع آل این وان که توسط برند های مختلف تولید می شوند، محدودیت هایی در سخت افزار و باقی موارد حیاتی دارند، اما با طراحی اختصاصی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز، بسیاری از محدودیت ها برطرف شده اند. به این ترتیب قصد داریم تا ۸ دلیل اصلی برای خرید آل این وان گرین را با شما به اشتراک بگذاریم.

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز که پیش از این سابقه تولید و عرضه آل این وان (AIO) و پارت این وان (PIO) را در کارنامه موفق خود دارد، اکنون اقدام به عرضه نسل جدیدی از کامپیوترهای یکپارچه خود مجهز به سخت افزار ارتقا یافته کرده است. در ادامه با ۸ دلیل برای خریداری آل این وان گرین آشنا خواهید شد.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

۱- سخت افزار

مهم ترین ویژگی یک آل این وان بهره مندی از سخت افزار قدرتمند و به روز است که در این زمینه، کمپانی ایرانی گرین اقدام به استفاده از مادربرد ایسوس مجهز به چیپ ست H310 با قابلیت پشتیبانی از پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل از سری Core و Pentium کرده است. کامپیوتر یکپارچه گرین مجهز به پردازنده های سری پنتیوم برای کاربرد های خانگی و اداری سبک در نظر گرفته شده تا سازمان ها و کاربران نیازی به پرداخت هزینه گزاف برای خریداری یک محصول گران قیمت نداشته باشند. به کارگیری پردازنده ای مانند Pentium Gold G5400 دارای دو هسته و چهار رشته پردازشی با فرکانس ثابت ۳٫۷ گیگاهرتز به همراه ۴ مگابایت حافظه نهان سطح سوم، تمامی نیاز های کاربران اداری و خانگی را به خوبی پوشش می دهد. در صورتی که کاربران نیاز به قدرت پردازشی بیشتر داشته باشند، پردازنده هایی مانند Core i3 8100 مجهز به چهار هسته پردازشی با فرکانس ۳٫۶ گیگاهرتز، مدل Core i5 8400 مجهز به شش هسته پردازشی با فرکانس بوست ۴ گیگاهرتز و در نهایت پردازنده Core i7 8700 مجهز به شش هسته و دوازده رشته پردازشی با فرکانس بوست ۴٫۶ گیگاهرتز در نظر گرفته شده اند. در بخش حافظه رم نیز بنابر کاربرد های مختلف، حجم حافظه های متناسبی به کار رفته و امکان ارتقا در این بخش نیز وجود دارد. در بخش ذخیره سازی نیز استفاده از درایو سالید با سرعت انتقال داده قابل توجه و همچنین امکان نصب هارد دیسک های ۲٫۵ اینچی به منظور آرشیو داده ها در نظر گرفته شده است. در بخش پردازنده گرافیکی نیز محدودیت هایی برای نصب کارت گرافیک وجود دارد و به این ترتیب کاربران باید از واحد گرافیکی مجتمع اینتل در پردازنده های نسل هشتم و پنتیوم استفاده کنند که بنابر کاربرد آنها، بسیار مناسب به نظر می رسد. به کارگیری پردازنده های نسل هشتم اینتل از سری Core دلایل متعددی مانند قدرت پردازشی قابل توجه و قیمت بسیار مناسب دارد که برای کاربرد های سازمانی و اداری ایده آل به نظر می رسند. آداپتور قدرتمند که در انواع آل این وان گرین به عنوان محصولات جدید این شرکت ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اند، امکان نصب پردازنده های قدرتمند اینتل را در نسخه های مختلف به وجود می آورد. مادربرد ایسوس H310T به کار رفته در آل این وان های گرین قابلیت پشتیبانی از پردازنده نسل هشتم و نهم اینتل را دارند و به این ترتیب کاربران می توانند نسبت به ارتقای پردازنده مرکزی به نسل جدید اقدام کنند.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۲- طراحی

طراحی یک آل این وان به دلیل آنکه فقط فرم کلی آن شامل صفحه نمایش و قاب پشت آن در مقابل چشم کاربران قرار می گیرد، از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و به همین دلیل شرکن گرین تمام تلاش خود را برای ارائه یک طراحی جذاب به کار گرفته است. نتیجه این تلاش، یک طراحی زیبا و چشم نواز بوده که به خوبی می تواند لبخند رضایت را برای سلایق مختلف به ارمغان آورد. کامپیوترهای یکپارچه گرین شامل دو سری GX22 و GX24 است که ظاهر آنها تفاوت های فراوانی با یکدیگر دارند. قرارگیری پورت های اصلی دستگاه مانند ورودی منبع تغذیه، پورت های تصویری، پورت Com، شبکه سیمی و جک های صوتی در قسمت زیرین بدنه سبب شده تا در نمای جلو و پشت آل این وان، کمترین تعداد پورت و کلید را مشاهده کنیم. از این رو با یک نمای یک دست و یکپارچه مواجه هستیم که سبب ارائه ظاهری بسیار زیبا و شیک می شود. شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در نسل جدید طراحی آل این وان خود، اقدام به نصب پورت های USB ۳.۰ روی پنل جلوی دستگاه کرده و به این ترتیب دسترسی آسان به پورت ها فراهم شده است. به کارگیری صفحه نمایش های ۲۲ و ۲۴ اینچی با وضوح تصویر Full HD و کمترین حاشیه ممکن سبب ارائه طراحی قابل توجهی شده که نظر کاربران را به شدت به خود جلب کرده است. وجود شیارهای متعدد روی سطوح مختلف بدنه به خروج هوای گرم داخل بدنه کمک شایان توجهی کرده و از سوی دیگر ظاهر دستگاه را هم بهبود می بخشد. بخش مهم دیگر در بحث طراحی، رنگ بندی متنوع شامل دو رنگ بدنه سفید و مشکی است که در کنار رنگ آل این وان، رنگ بندی ماوس و صفحه کلید نیز متناسب با رنگ بدنه است.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۳- صفحه نمایش

بخش اعظمی از بدنه آل این وان توسط صفحه نمایش پوشش داده می شود و به این ترتیب طبیعی است که کاربران نسبت به مشخصات این بخش حساسیت فراوانی نشان دهند. شرکت گرین نیز در این زمینه با بیشترین سطح حساسیت، اقدام به انتخاب پنل صفحه نمایش با وضوح تصویر Full HD کرده است. پنل VA که مشخصات و ویژگی های آن مابین دو نوع پنل TN و IPS است، شرایط مناسبی برای امور مختلف از جمله کارهای اداری و خانگی، مرور صفحات وب، مشاهده فیلم و مواردی از این قیبل را فراهم می سازد. زاویه دید پنل های VA در هر دو حالت افقی و عمودی برابر با ۱۷۸ درجه است که شرایط بسیار خوبی را به وجود می آورد. وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرد های ذکر شده بسیار ایده آل هستند و از نظر سخت افزار داخلی مانند پردازنده مرکزی، حافظه رم و واحد گرافیکی مجتمع، بیشترین سازگاری را به وجود می آورند. نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز سبب می شود تا نیاز به سخت افزار قدرتمند احساس نشود و به این ترتیب با استفاده از سخت افزار داخلی انواع آل این وان گرین می توان از این میزان Refresh Rate به عنوان یک پارامتر استاندارد بهره برد. عدم وجود حاشیه در نواحی کناری صفحه نمایش آل این وان سبب شده تا با یک طراحی زیبا و مدرن مواجه شویم. مشاهده فریم ها به صورت روان و بدون مشکلاتی از قبیل سو سو زدن، تکه تکه شدن و کند بودن برخی از فریم ها که در بسیاری از صفحه نمایش های به کار رفته در آل این وان ها مشاهده می شود، به دلیل فناوری های نوین گرین در بخش صفحه نمایش به چشم نمی خورد. بسیاری از برند های تولید کننده آل این وان برای ارزان سازی کالای خود از صفحه نمایش های بی کیفیت استفاده می کنند که در نتیجه کاربران با مشکلات ذکر شده مواجه می شوند.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۴- خنک کننده

با توجه به استفاده از سخت افزار های متنوع شامل پردازنده های سری Pentium و Core اینتل که به  دلیل مشخصات خود به سیستم خنک کننده متناسب نیاز دارند. به دلیل ابعاد آل این وان گرین نمی توان از خنک کننده های متداول موجود در بازار یا از نمونه های به کار رفته در انواع لپ تاپ بهره برد، به همین دلیل شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با ارائه سیستم خنک کننده قدرتمند خود شامل هیت سینک آلومینیومی، لوله های انتقال حرارت از آلیاژ مس خالص و یک عدد فن با کیفیت، تمام تلاش خود را برای مهار حرارت پردازنده های اینتل به کار گرفته است. نوع فعالیت و مسیر انتقال جریان هوا به گونه ایست که می تواند هوای داخل آل این وان را در سریع ترین زمان ممکن از بدنه خارج کند. سیستم خنک کننده در کامپیوترهای یکپارچه گرین در بخشی مجزا از مادربرد ایسوس و سایر قطعات سخت افزاری قرار گرفته تا دمای ایر کولینگ به قطعات مختلف منتقل نشود. به این ترتیب شرکت گرین تمام تمهیدات لازم را برای کنترل حرارت و بهبود وضعیت خنک سازی در نظر گرفته است. بر اساس نتایج تست و بررسی PIO گرین که از ساختار و سیستم خنک کننده مشابهی با آل این وان این کمپانی برخوردار است، می توان عملکرد این بخش را با توجه به پردازنده های به کار رفته روی آنها، بسیار رضایت بخش ارزیابی کرد. بخش دیگری از سیستم خنک کننده که از اهمیت فراوانی برخوردار است، به خمیر سیلیکون یا خمیر حرارتی اختصاص دارد که شرکت گرین در این زمینه نیز از بهترین خمیر حرارتی خود بهره برده است.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۵- قابلیت ارتقا

قابلیت ارتقا در یک کامپیوتر یکپارچه در مرحله اول به توان قابل ارائه توسط آداپتور یا منبع تغذیه آن بستگی دارد و کمپانی گرین نیز برای این منظور از بهترین و با کیفیت ترین آداپتور متناسب با سخت افزار قابل پشتیبانی بهره برده است. به این ترتیب کاربران می توانند با خیال آسوده نسبت به ارتقا و تعویض پردازنده مرکزی اقدام کنند. مادربرد ایسوس به کار رفته در کامپیوتر های یکپارچه گرین دارای دو اسلات حافظه رم از نوع DDR4 هستند و کاربران امکان نصب حداکثر ۳۲ گیگابایت رم با فرکانس ۲۴۰۰ و ۲۶۶۶ مگاهرتز را دارند. این حجم و فرکانس حافظه رم DDR4 برای کاربرد های متنوع بسیار ایده آل بوده و کاربران می توانند آل این وان خود را برای مصارف مختلف بهینه سازی کنند. در بخش پردازنده مرکزی نیز امکان نصب انواع پردازنده های نسل هشتم و نهم اینتل با توجه به وجود آداپتور ۱۵۰ واتی وجود دارد. در بخش ذخیره سازی نیز کاربران قادر به نصب هارد دیسک ۲٫۵ اینچی و یک عدد درایو سالید از نوع M.2 هستند تا علاوه بر فضای مناسب برای آرشیو داده ها از سرعت قابل توجه در اجرای سیستم عامل و سایر اپلیکیشن ها بهره مند شوند. به طور کلی آل این وان ها برای کاربرد های خانگی و اداری طراحی و تولید می شوند و به دلیل عدم وجود قابلیت نصب کارت گرافیک، به هیج وجه برای امور گرافیکی توصیه نمی شوند. از این رو کاربران خانگی و اداری می توانند بر اساس نیاز خود اقدام به ارتقای کامپیوتر یکپارچه کنند و در این زمینه نیز کمپانی گرین اقدامات بسیار مناسبی انجام داده است.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۶- امکانات شبکه و جانبی

همانطور که از نام کامپیوتر یکپارچه پیداست، این نوع از رایانه ها دارای ویژگی های متعدد به صورت مجتمع و یکپارچه هستند. در این بین می توان به امکانات شبکه به صورت کامل اشاره کرد که در انواع آل این وان گرین شامل بلوتوث، شبکه سیمی LAN و شبکه بی سیم می شود. به این ترتیب کاربران برای دستیابی به فناوری های متداول شبکه، نیازی به خریداری ماژول های جانبی ندارند و همه امکانات مورد نیاز به صورت مجتمع فراهم شده است. با توجه به انتخاب مادربرد ایسوس مجهز به چیپ ست H310 اینتل، جدیدترین نسخه از فناوری های شبکه مانند بلوتوث نسخه ۴٫۲، پورت شبکه سیمی از نوع گیگابیتی و در نهایت شبکه بی سیم دو بانده AC در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. ارتباط میان ماوس و کیبرد در کامپیوتر های یکپارچه گرین نیز توسط فناوری بلوتوث انجام می شود و نیازی به استفاده از دانگل خارجی برای برقراری ارتباط وجود ندارد. تک پورت شبکه سیمی آل این وان در پنل زیرین دستگاه قرار گرفته و کاربران می توانند از ارتباط شبکه پر سرعت و پایدار با استفاده از کابل شبکه بهره مند شوند. در صورتی که کامپیوتر یکپارچه شما فاقد امکانات کامل شبکه باشد، نیاز مبرم به خریداری ماژول های مجزا با قیمت به نسبت بالا دارید، اما با توجه به تمهیدات گرین در ارائه امکانات متنوع شبکه نیازی به خریداری ماژول های مجزا وجود ندارد. در بخش امکانات جانبی نیز می توان به مواردی مانند اسپیکر، ماوس و کیبرد اشاره کرد که تمام این قطعات به همراه آل این وان گرین ارائه می شوند. کامپیوترهای یکپارچه گرین علاوه بر برخورداری از ماوس و صفحه کلید، به دو عدد اسپیکر استریو با توان واقعی ۳ وات RMS مجهز شده اند که با توجه به کیفیت و قدرت خروجی خود، کاربران خانگی و اداری را از خریداری اسپیکر مجزا بی نیاز می سازد.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۷- پورت های متنوع

با توجه به افزایش طیف محصولات و سلایق مختلف کاربران در انتخاب برند یا کالای آی تی، شرکت های تولید کننده باید تعداد پورت های بیشتری را نسبت به سال های گذشته مورد استفاده قرار دهند. از سوی دیگر با اضافه شدن چندین نسخه پورت USB جدید مانند USB ۳.۱، USB Type-C و حتی نیاز کاربران سازمانی به پورت COM باید مجموعه کاملی از پورت ها توسط شرکت تولید کننده آل این وان ارائه شود. به کارگیری پورت قدیمی USB ۲.۰ در بسیاری از محصولات سخت افزاری توسط برند های مطرح جهان متوقف شده و با نسخه های مختلفی از پورت های USB ۳.۰ و USB ۳.۱ جایگزین شده اند. با این وجود شرکت گرین برای بهبود شرایط سازگاری با تجهیزات مختلف، تنوع کاملی از پورت های USB را در کامپیوتر های یکپارچه خود قرار داده است. از سوی دیگر امکان افزایش تعداد پورت های USB امکان پذیر شده و برای اتصال تجهیزاتی مانند ماوس و کیبرد و قطعاتی دیگر نیازی به استفاده از پورت های پر سرعت تر مانند USB ۳.۰/۳.۱ وجود ندارد. از این رو کاربران می توانند پورت های پر سرعت را برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی مانند فلش مموری و هارد دیسک پرتابل استفاده کنند. در بخش انتقال تصویر نیز پورت HDMI و DisplayPort در نظر گرفته شده که به این ترتیب امکان انتقال محتوا با کیفیت ۴K فراهم شده است.

 

هشت دلیل برای خرید آل این وان گرین (چرا کامپیوتر یکپارچه گرین بخریم؟)

 

۸- گارانتی

یکی از مهم ترین موارد برای خریداری یک کالای سخت افزاری، شرایط گارانتی مانند مدت زمان و نحوه ارائه خدمات است که در خصوص آل این وان گرین باید به گارانتی ۲۴ ماه شرکت پردیس صنعت سیاره سبز اشاره کرد. بخش گارانتی گرین که در طول سال های متمادی فعالیت خود به کسب گواهینامه ها و تقدیرنامه های متنوع نائل آمده، تمامی امکانات لازم برای ارائه خدمات پس از فروش در سریع ترین زمان ممکن را برای انواع آل این وان گرین در اختیار دارد. به این ترتیب کاربران می توانند در صورت بروز مشکل، به بخش خدمات پس از فروش مراجعه کرده یا با توجه به شیوع ویروس کرونا، به صورت تلفنی اقدام به دریافت مشاوره و راهنمایی کنند. در صورت نیاز به ارتقای سخت افزار داخلی کامپیوتر یکپارچه گرین نیز می توانید مشاوره لازم را از شرکت پردیس صنعت سیاره سبز دریافت کرده و حتی برای نصب قطعات مورد نظر به این مجموعه مراجعه کنید.

 


فروشگاه اینترنتی پلاس گرین تمامی محصولات خود را با گارانتی اصلی عرضه می کند.

  • تحویل کالا در تهران در صورت امکان در همان روز
  • ارسال کالا در سایر استانها در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از سفارش کالا

این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی بوده و می توانید با اطمینان از ما خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *