راه حل مشکل local Account ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2

راه حل مشکل local Account ویندوز 11 بیلد 22H2

راه حل مشکل local Account ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2 به تازگی توسط یک کاربر پیدا شده و به نظر می رسد که مشکل بیلد جدید سیستم عامل ویندوز قابل حل شدن است. موضوع از این قرار است که برای نصب تمیز یا Clean Install کردن بیلد جدید ویندوز به اکانت مایکروسافت نیاز دارید و دیگر امکان به کارگیری اکانت محلی یا Local Account همانند بیلد های سابق ویندوز ۱۱ وجود ندارد.

به این ترتیب پس از نصب ویندوز ۱۱ و برای راه اندازی سیستم عامل به اکانت آنلاین مایکروسافت نیاز دارید و ساخت آن نیز مراحل به نسبت پیچیده ای با توجه به وضعیت اینترنت داخلی دارد. بسیاری از کاربران در سال های اخیر نسبت به ساخت اکانت مایکروسافت اقدام کردند، اما با وارد کردن اطلاعات اکانت و لاگ این کردن، عملکرد بسیاری از بخش های سیستم عامل و نرم افزار های مایکروسافت به صورت آنلاین صورت می پذیرد.

 

راه حل مشکل local Account ویندوز 11 بیلد 22H2

 

در نگاه اول همه چیز درست پیش می رود، اما همه کاربران نیازی به ویژگی های آنلاین مایکروسافت از جمله سرویس ابری One Drive و Office 365 ندارند. به این ترتیب برخی از کاربران در تلاش هستند تا به صورت آفلاین و با وارد کردن اکانت محلی یا Local Account، سیستم عامل ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2 را راه اندازی کنند. با توجه به سخت گیری های مایکروسافت، امکان ورود به سیستم عامل بدون داشتن اکانت آنلاین وجود ندارد، اما راه حلی برای این مشکل ارائه شده است.

 

نصب ویندوز ۱۱ روی کامپیوتر قدیمی مجهز به پردازنده نسل دوم اینتل

 

در این روش پس از نصب مراحل اولیه ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2 و هنگامی که مایکروسافت از شما در خواست ورود اکانت آنلاین می کند، عبارت Test@test.com را به عنوان ایمیل و عبارت Test را به عنوان رمز عبور وارد کنید. پس از آن اجازه دهید تا خطای ورود به اکانت ظاهر شده و پس از آن روی Next کلیک کنید. به این ترتیب مراحل نهایی نصب بدون نیاز به سرویس اینترنت ادامه می یابد. در صورتی که سرویس اینترنت فعال ندارید یا کارت شبکه کامپیوتر شخصی بدون نصب درایور قادر به ارائه اینترنت نباشد، باید از روش زیر استفاده کنید:

 

راه حل مشکل local Account ویندوز 11 بیلد 22H2

 

در صفحه ورود اکانت مایکروسافت در نصب تمیز ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2 احتمال عدم نمایش لینک I don’t have Internet برای رد کردن مرحله اجباری ورود اکانت آنلاین وجود دارد و این مورد نیز یکی دیگر از دردسر های جدید کاربران با بیلد جدید ویندوز است. برای رفع این مشکل باید کلید های Shift+F10 را تا زمان اجرای Command Prompt نگه دارید و پس از آن در خط فرمان، باید دستور oobe\bypassnro را وارد کرده و enter را بفشارید.

در صورتی که دستور بالا کارساز نبود، می توانید دستور oo <tab> \ byp <tab> را به عنوان جایگزین مورد استفاده قرار دهید تا مشکل نصب تمیز ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2 بدون نیاز به اکانت آنلاین مایکروسافت برطرف شود. پس از بازگشت به مراحل پایانی نصب، امکان فعال کردن گزینه بدون اینترنت فراهم می شود. این حجم از پافشاری مایکروسافت روی آنلاین بودن کاربران و استفاده از اکانت فعال، هر چند برای کاربران دردسر چندانی ندارد، اما بسیاری از آنها به دلایل مختلف روی استفاده از سرویس های آنلاین حساسیت به خرج می دهند.

2 دیدگاه برای “راه حل مشکل local Account ویندوز ۱۱ بیلد ۲۲H2

  1. اشتراک‌ها: چرا نام گوگل کروم برای مرورگر محبوب انتخاب شد؟ - آی تی خرید

  2. اشتراک‌ها: آموزش تصویری ترفند های آپدیت ویندوز ۱۱ - آی تی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *